Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett10-allmänt-spelsnack
Läst 790 ggr
felle-j
3

Favoritspel år 2013?

Året lider nu mot sitt slut och vi har fått många spel detta år, både stora och små. Och även två nya konsoler, men bara en här i Sverige.

Vilka är era favoritspel som har släppts år 2013?

Mina är:

The Last of Us

Metro: Last Light

GTA V

Och Assassin's Creed IV: Black Flag hamnar nog också här. Skulle vilja lägga till Battlefield 4, men det är alldeles för buggigt nu för att man ska kunna ha kul när man spelar det. Förhoppningsvis så fixar DICE det med tiden.

Jag har mest köpt några år gamla spel som jag har spelat, brukar vänta lite med de nya. Det enda spelet jag förbokade var BF4 😃

medde
0

För mig finns det  bara ett spel och det är Final Fantasy xiv..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

WarMinerTool
0

Blev konstigt nog väldigt besviken på alla spel som släppts i år. Men The Last Of Us var ett väldigt kul och spännande spel! :)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Gurky
0

BF4 är väl det som jag spelar mest. Blev väldigt besviken på The Last Of Us måste jag säga.

felle-j
0

#3 Varför blev du besviken på The Last of Us om jag får fråga? 🙂

SqueezZ
0

Nej 2013 dåligt år.. Men ett var jag riktigt nöjd med och det var Dead Space 3, det gick Co-op Campain och det är en grej jag verkligen gillar!. Var ett spontant köp och det var värt stålarna!

I7 3770k 3.5@4.4Ghz - H100i - Asus Maximus Gene V - Gtx680 2 gb Driver 313.96 - Corsair 8gb ram - Corsair 750W - CM Storm Sniper http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/SqueezZ90 http://www.youtube.com/user/squeess?feature=mhee

Emmi2
1

GTA V. Så bra :) blev jättenöjd

Gurky
1

#4 För att alla sa att det var det bästa spelet någonsin etc…sen när man själv spelade det så var det ok, men levde inte alls upp till förväntningarna.

[GerbilLooover]
0

Har typ bara spelat ac spelen, så Assassin's Creed 4 black flag är det bästa från 2013 :3 faaast det är det enda jag spelat som kommit ut då, förutom lite från last of us :x

[THEfluffyRAT]
1

The last of us, Beyond two souls, Batman origins

Gurky
1

#4 Kan tillägga att The Last of Us var väldigt förutsägbart igenom hela spelet, vilket jag blev besviken på.

Emo
2

För min del var (och är) roligaste spelet 2013 Lego MARVEL Super Heroes. Kul att se välkända figurer och lära känna många "nya". Flera av figurerna har tillkommit efter det att jag slutade läsa den sortens serier, så det var en mycket positiv överraskning att spelet ändå gav och ger mig så mycken glädje. Än är jag inte klar med det.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

LosGinos
0

Jag vet inte vilket som är som är mitt favoritspel 2013 faktiskt!

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

LosGinos
0

Men Sim City skulle jag säga är definitivt topp 5 !

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian