Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett09-köpes-säljes-bytes
Läst 532 ggr
catcult
0

Steam Trading Cards?

Hej! Jag undrar om det finns några som har Steam Trading Cards här?

Försöker samla alla Globe trading cards men det går väldigt trögt… 😕

Om någon har några extra som bara ligger och skräpar och kan tänka er att ge någon till mig vore jag evigt tacksam!

Här är min tradegrej:

http://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=137354908&token=g-OP2tqK

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Nerdysiamese
0

jag har helt ärligt inte fattat grejen med Steam trading cards, jag känner mest bara "varför?" o.0

Medarbetare på Datorspel I Fokus

felle-j
0

#1 Jag har inte ens en aning om vad det är för något och vad för funktion det har xD

catcult
0

#1 Det är en kul grej bara! Jag samlade hockeybilder när jag var liten och detta ger lite samma känsla. 😃

#2 När man får ihop ett helt set får man en bakgrundsbild till sin profil, en smiley och ett "märke"/badge som syns på profilen. De används också till att levla sin profil så att man får fler funktioner (kan ha fler vänner, välja att visa upp sina favoritspel/prestationer, etc).

--

Nu fram till 2 januari får ni ett gratis Snowglobekort var tredje gång ni röstar på Gemenskapens val (förutsatt att ni är level 5 eller över). Se dock till att byta bort/sälja dem innan den 3:e för till skillnad från Sommarkorten kommer dessa försvinna efter helgrean.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Fizzy
0

Tjänat typ 15 euro på att sälja dom xD

May the Gerbils be with you :3

catcult
0

#4 Där går min gräns, jag lämnar marknaden till kidsen! Haha 😃