Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikettpc
Läst 627 ggr
[SammieS]
0

Spela spel!

Jag är supersugen på att spela ett riktigt bra spel!

Jag gillar spel där man får göra valen och det påverkar historien och gärna med en spännande handling!

Har ni något bra tips?

:)

felle-j
0

Skyrim, har för mig att man kan påverka några val där. Men det är väldigt fritt och bra handling.

Metro 2033 är väldigt bra och spännande. Dock inga val att påverka. 🙂

Roamer
0

Fallout serien är ju bra val om det inte spelats igenom redan. Mass effect likaså samt KOTOR.

Nerdysiamese
0

The Walking Dead (inte survival instinct, du vill ha The Walking Dead utav Tell Tale) är ett fantastiskt spel om man gillar story och karaktärer man känner att man verkligen kommer sakna när spelet är över.

man själv får göra mycket val som spelet anpassar sig kring, och vad man gör och säger till olika karaktärer kan komma tillbaka och bita en senare om man inte är försiktig.

Medarbetare på Datorspel I Fokus

Denna kommentar har tagits bort.
[postmortum91]
0

Fable 1-3. Underbara spel om du inte redan spelat. Jag började med Fable 2 och tyckte att det var superkul. Jag har inte spelat ut ettan än, tänkte vänta in det tills det kommer nu snart på xbox 360.

Roamer
0

Testade State of Decay och det var riktigt underhållande. Gillas zombiespel och en viss påverkan på handlingen av det du gör/ inte gör så rekommenderas detta.