vart får man zoo tycoon 2 ultimate collection?
hej jag har zoo tycoon 2 här hemma men jag har tröttnat på den.
jag skulle vilja ha zoo tycoon 2 ultimate Collection och jag undrar om det finns nån game affär i närheten av Ekerö och är den då billigt där. Vill få svar snabbt efter som jag vill ha den fort.
kolla gog.com?
vet inte hur gammalt det är riktigt ( spelet alltså )
jag vill inte beställa ifrån internet jag vill gå till själva affären. och jag vill också veta priset.
Kan vara svårt att hitta om det är ett gammalt spel, testa pricerunner. dom visar affärer som kan ha spelet. både online butiker och 'riktiga' -
då kan du ju välja dom butiker som du vet finns i närheten
putt
#4. Om du kollar in denna länken så kanske du finner vad du köper en fysisk kopia.
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
tack men finns det nån affär som heter cdon.se. Asså jag vet att
det finns nån hemsidan som heter cdon.se men finns det också en affär som heter cdon
Jag förstår faktiskt inte vad ditt problem är? Varför kan du inte bara beställa det, jag menar. Om du inte hittar det i butik, beställ det? Blir inte mycket svårare än så. Annars får du väl helt enkelt bara vara utan.
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Jag var inne i stan i förrgår, och då hittade jag ett. Det gäller att hålla ögonen öppna och ha tur :P
Köpte mitt på Media Markt för något år sedan ^^ De kanske har spelet där?
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
kollade hans profil, och det står att han är 14.
kanske är så att han inte får lov av sina föräldrar att beställa hem det?
asså mina föräldrar och jag litar inte direkt med beställningar ifrån internet.
Jag menar då att vet ni några namn på affärer som har zoo tycoon 2 ultimate Collection. Men det fanns nån spel affär som hette nåt med game och den låg i solna centrum

#12 CDON.com, Mediamarkt, Gamestop. Någon av dom kanske har, men det skiljer mellan varje butik som finns i de olika städerna runtom i landet. 🙂
Jag hittade som sagt ett häromdagen på GAME
#13 och #14 tack
Annars finns retrospelbutiken.se/spelbutiken.se
Min far gillar äldre spel så köper dom där :) Hyffsat bra priser och leveranstid.
May the Gerbils be with you :3
vi får inte diskutera eller tipsa om illegal nedladdning här , och han känner sig inte trygg heller att skaffa online spel ( tex GoG.com )
Kom ihåg gott folk: uppmuntran till brott är inte tillåtet på forumet!
Medarbetare på Datorspel I Fokus