Skyrim till datorn
Tja, jag spelar Skyrim vanligtvis på mitt xbox 360, men nu vill jag kunna spela med mods och tänkte därför installera min sambos skyrim som är till pc. Jag blir helt galen, jag märkte nu att jag antagligen inte kan installera spelet på min dator för att jag måste installera det på Steam, och koden är ju redan brukad på Steam.
Måste jag installera det på Steam? det är ju löjligt, jag kan ju inte spela det via Steam eftersom sambon spelar på Steam själv nu…
Ibland hatar jag bara Steam och origins…
Är man tvungen att svara på ett otrevligt sätt?
Det är inte olagligt att låna ut ett spel till en kompis direkt.
Tänk även om min sambo någon gång åker bort och tar med sin bärbara dator och har inget internet, då TROTS att han har skivan, koden och allt han behöver så kan han inte spela sitt eget spel, för att han inte har internet och kommer in på Steam. Är det verkligen så svårt att förstå irritationen då?
Om du behöver veta, så har jag köpt skyrim nu till min dator också. Så i vårt hem finns nu 3 stycken skyrim, själv tycker jag att det borde räcka att man köper spelet EN gång. Det finns ingen anledning att snofsa som du gör…
Jag och min pojkvän lånar varandras Steam, och det går bra. han får helt enkelt spela nåt annat då jag spelar och tvärtom.