Saknar mitt WoW
Måste erkänna… den senaste månaden, sen jag bestämde mig att sluta spela mitt älskade WoW har varit helt ok.. Tills idag.
Jag har sånna cravings att jag måste uppbåda all min viljestyrka att inte ladda ner det igen och spela. Jag vet ju att jag kommer tycka det är kul i så där 5 minuter.. och sen kommer jag vara uttråkad. Som det alltid är! Jag har inte tyckt att det är kul i minst ett år. Men jag saknar det.
Jag saknar spelet som det var i wotlk, innan de började med queues för dungeons. Saknar det sociala spel det en gång har varit. Saknar alla de vänner jag hade där, som alla delade ett gemensamt intresse. Men en efter en föll dom, tills det bara var jag kvar.
Jag saknar Barrens chat, saknar att ha mitt gäng som alltid gjorde dungeons ihop, saknar att hjälpa en nydingad lvl 80 med gear. Saknar den gemenskapen som fanns.
Men det finns inte i det spelet längre. Möjligen i guilds som har hållit ihop länge, men för en stackars tjej som vart en outsider när alla andra slutade spela, så är det rätt svårt att komma in igen.
Mitt livs längsta kärlekshistoria har nått sitt slut.. men det betyder inte att jag inte sörjer.
Vi skulle kunna hitta på lite saker om du nu får för dig att börja spela igen :)