spel till xbox 360?

Jag har för mig att det kommer komma nya spel till Xbox360 ytterligare några år framöver. Bl.a. CoD Ghost och BF4 kommer att släppas till 360.
hoppas att eventuellt nya fable och elder scrolls kommer att komma till 360, annars blir jag mycket ledsen :(
Microsoft har lovat minst ett års fortsatt stöd för 360, så ja det kommer fortfarande komma ut spel till 360.
det kan ju hålla på ganska länge efter ett generations skifte, jag menar i butiken jag jobbar får vi ju fortfarande nya spel till ps2 =P
Medarbetare på Datorspel I Fokus
Det nya elder scrolls kan du nog räkna med till 2018 skulle jag säga. För dom har annat att göra först som sagt. Så jag tror inte det blir till 360. Chansen är nästintill 0%. Fast till 2018 kanske du hunnit få råd till en superdator.
May the Gerbils be with you :3
Superdator är överskattat, konsoll ftw!
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#5 Ja men nu ville han inte ha ett Xbox One. Så då får han avstå från Elder scrolls för framtiden om han inte antingen skaffar ett Xbox One eller PC 🙂 För det kommer inte släppas till 360 😉
Jag har 360, PC, 3DS XL, gamecube, Ps2 och ett gameboy color. Så för mig kvittar det vad man använder. Jag har mest kul med PC. Bättre grafik och mer möjligheter med att modda :)
#6 for future reference, postmortum91 är inte en han.
krig mellan konsoll och PC är onödigt, En superdator är för den som gillar maxad grafik och att modda, medans konsoller är för den som helst bara vill att det ska gå snabbt och enkelt att spela spel, det ena utesluter inte det andra och ingen av dom är uteslutande bättre alternativ och konflikter där emellan är ytterst onödiga.
till TS: för att kunna fortsätta spela nya spel i framtiden så kommer du förr eller senare behöva hoppa till nästa generation, om det är Wii U, PS4 eller XBO (eller en superdator) beror helt på vilka exklusiva titlar du vill spela.
Elder Scrolls online skulle jag inte tro kommer till 360 men antagligen till vilken som av generation 8 (kanske inte Wii U, lite beroende på vad som händer med maskinen här framöver).
Industrin har mjölkat sönder denna generation och inte bara vill men behöver ett generations-skifte för att kunna hålla takten med den teknologiska utvecklingen, det är den bittra sanningen av digital underhållning, den utvecklas, and so must you.
Medarbetare på Datorspel I Fokus
#7 Då vet jag det. Inte alltid lätt att veta över internet :) Väldigt ny här på datorspel i fokus också 😃
Nej håller med dig. Bara säger som du precis skrev att vill man inte byta upp sig eller inte vill ha/har råd med en speldator så kan det bli väldigt svårt att få tag i dom nyaste spelen.
Jag spelar på alla system och tycker krig är onödigt. Själv föredrar jag PC för vissa spel och konsol för andra,
Dom är bra på sina olika sätt.
Har inte mycket mer att tillägga så 😃
#6 Eller hon :P Jag är tjej
Jag tycke också superdator är överskattat, vad är det för fel på hederliga spel ? :P
#9 Fick veta det innan :)
Ja en dator är det enda om du inte är villig att gå vidare :) Fördelen med dator är som jag nämnde grafik och mods. Jag älskar det när jag spelar Skyrim och Fallout. Gör att jag aldrig kan bli trött på spelen.
Men som jag skrev så är alla plattformer bra på olika sätt. Har massa olika och spelar olika spel på olika plattformar :)
Annars kanske du kan skaffa en steambox? Bra konsol sägs det. Inte släppt än men snart.
Jag gillar ju att spela på min dator också, fast det är bara vissa spel. The sims är klockrent att spela på datorn tycker jag. Men skyrim vill jag spela på xboxet. Det ligger en viss tjusning med att kunna sitta i soffan, trycka på xboxet, leta runt i menyn och ha den härliga kontrollen i handen som man vet hur varje knapp funkar. Min sambo har sagt: Ja men det är väl bara att du kopplar i datorn till tvn så du får bilder där och använder en usb kontroll. Fast det är inte samma sak:P
Visst, jag har sett alla häftiga mods till Skyrim, hade gärna velat testa dem, men då är det bra att min sambo spelar på datorn så kan jag installera dem på hans dator xD