Vilket spel spelar ni nu?
Som titeln sĂ€ger, vilket spel spelar ni mest nu? đ
Jag spelar mest Skyrim. Sen blir det lite granna Battlefield 3 och War Thunder.
Rayman Legends, The Sims och Diablo III.
Ska kicka igÄng med Amnesia: A Machine for Pigs nu nÀr jag Àr ledig och det blir Puppeteer nÀr Rayman Àr klart, vid den hÀr tiden pÄ Äret sÄ blir det till att ha vÀlplannerade spel-scheman ;p
Medarbetare pÄ Datorspel I Fokus
TyvÀrr rÀcker inte tiden till allt roligt jag vill göra, men nÀr jag spelar sÄ blir det nog i första hand det nya Tomb Raider-spelet och The Last of Us.
VÀrd pÄ Pyssel och medarbetare pÄ PÀrlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, Àgare till Emos Shop sen 1973
Oj.. Har sÄ mÄnga spel i rullning nu att det blir helt kaos att hinna med allt.
Minecraft, Driver San Fransisco Àr spelen just nu.
Idag fÄr jag Àven hem NHL14 i brevlÄdan, kommer bli en del spelande dÀr. Sen har jag Dishonored, Deadpool och Tomb Raider pÄ G. SÄ det Àr busy busy för mig :P
SajtvÀrd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vÀnlig hÀlsning Brian
det Ă€r en liten blandning hĂ€r hemma beroende pĂ„ vad jag har för tid, Rayman Legends och Animal Crossing: New Leaf Ă€r vĂ€l det som spelas mest just nu. Lite retro kör jag med och spelar PokĂ©mon Red ocksĂ„ đ
Vea <3
[SajtvÀrd pÄ Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare pÄ Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Gmod och tf2!^^
Varvar lite mellan Skyrim, Rayman Legends och Diablo 3 just nu. :)
Country strike
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Sims o wordfeud ^^
FÄr se om jag hinner sitta med nÄgot av mina MMOS till veckan..
Jag Ă€r inne pĂ„ Lord of the Rings online, Lotr War in the north, World of tanks och Borderlands 2 för tillfĂ€llet. đ
Salfry
GTA V, Battlefield 3 (Snart 4), TW: Rome II och lite gamla Resident evil spel :)
May the Gerbils be with you :3
Försöker spela Dark souls ( var Steam rea pÄ den )

#11 Försöker? GÄr det inte bra? :)
League of Legends, gw2 och wow c:
Det vill inte funka pga att Microsoft James och stram har ett fail samarbete :P Kommer inte ut pÄ nÀtet, och det betyder att jag inte jan spela Coop med min pojkvÀn . SÄ jag Àr besviken, hittar inte heller nÄt enkelt sÀtt att fixa det heller
Minecraft och halo3 :(
Harvest Moon 3D: A New Beginning
Just nu testar jag min gratismĂ„nad av FF XIV đ
Vea <3
[SajtvÀrd pÄ Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare pÄ Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
de ska sÄklart va en :) och inte :( pÄ #15