Gaming Headset
Hej, jag har tänkt köpa ett Gaming Headset till min pojkvän som snart fyller år, och funderade lite på Corsair Vengeance 2000 från TeknikMagasinet.
Är det ett bra köp? Någon som köpt den?
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Man skall vara väldigt försiktig med trådlösa hörlurar generellt då dom lätt laggar, sämre ljud, har dåligt batteritid osv, men generellt har dom här lurarna fått väldigt bra reviews och rekommenderas av flera bra och pålitliga reviewsidor, så om det är ett par trådlösa du är ute efter så tycker jag att det ser ut att vara ett par riktigt bra lurar =)
Medarbetare på Datorspel I Fokus

Jag skulle nog inte vilja ha ett trådlöst. Visst, att kunna gå runt i rummet utan sladd är nog väldigt skönt, men det blir nog också en massa andra nackdelar.
Här är en recension: http://www.sweclockers.com/recension/16604-headset-fran-corsair-qpad-steelseries-och-logitech/3#pagehead
Om man spelar vill man helst inte ha något trådlöst. Men om det måste vara trådlöst kör på, verkar vara prisvärda.
Vi kanske kan hjälpa henne hitta ett bra headset som inte är trådlöst inom ungefär samma prisgrupp? Jag kan inte mycket om headsets alls, men jag tror det är många här som kan massor, så vi kanske kan hjälpa henne på traven :)

Qpad QH-90 ska vara ett väldigt bra headset som rekommenderas av många.
Jag har precis köpt: Dessa
Riktig tbra faktiskt!
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Jag äger ett par Steel Series Siberia v2. Är mycket nöjd med dem, de sitter bekvämt och är bra ljud i.
Salfry
Tack alla för era kommentarer! Blev att jag köpte dem ovan ändå :) Presenten fick han igår, han blev jätteglad :D
Sajtvärd SydKorea Ifokus