Saints Row IV
Någon som ska köpa det? :D
Har precis kollat på en liten "gameplay" och det såg så grymt ut! Ser verkligen fram i mot att ha super krafter och spöa lite alien röv! =D
Vet inte när det kommer ut i Sverige, vet att det kom ut igår i USA, någon som vet när det kommer ut? Jag kan ju bara googla men jag är lat :D
Kommer ut imorron 23/8, gillade du 3:an så lär du gilla 4:an, det är ganska likt på många sätt och vis.
Medarbetare på Datorspel I Fokus
Har spelat det ett tag nu! Jag älskar det!! Så roligt med super krafter och grejer!
Fast känslan som man hade när man spelade trean och tvåan finns inte riktigt i denna.
Än så länge så gillar jag mest super krafterna.
Gillar faktiskt trean mer än denna än så länge.
Tycker det är alldeles för överdrivet, saints row känslan är borta:C
Ja det är lite det. Det är lite synd faktiskt. Jag saknar verkligen den här känslan av att vara med i ett gäng och så.
Tvåan och trean är mycket bättre när man tänker på känslan av spelet. Det enda som jag är nöjd med är att det är coolt hur man har super krafter :P
Tycker det är lite tråkigt nu dock. Man bara dödar aliens och får super krafter och det är typ det.
Och så är det tråkigt hur det alltid är mörkt och så =/ Önskar det vore lite ljusare. Man blir ju bara deppig typ när det är så mörkt hela tiden.
Fast ändå det är inte ett dåligt spel, det är ett väldigt roligt spel och en av dom bästa superhero spelen jag har spelat.
Fast det är inte ett saints row spel om ni fattar.