Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett10-allmänt-spelsnack
Läst 851 ggr
LosGinos
0

Vad lyssnar du på?

En del av er gillar ju att lyssna på musik när man spelar, vissa gillar att prata på diverse olika program med vänner. Men, min fråga till er idag är: Vad lyssnar du på när du spelar?

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Koggr
0

Allt eller inget.

Förr i tiden när jag raidade med guild i WoW så vart det mycket metal/hårdrock whatever.. av olika slag. Slayer, Carnal Forge, Opeth, ACDC, Amon Amarth.. Nu för tiden brukar jag så sällan spela med ljud på, gammal vana från när kidsen var mindre och man behövde vara vaksam och lyssna efter ifall dom vaknar men när jag gör det så försöker jag njuta av spelets musik.

felle-j
0

Rock/hårdrock! :) Kan ibland bli lite elektronisk musik. Alltså musik gjord på datorn. Men jag lyssnar inte så ofta på musik när jag spelar, för det mesta bara när jag gör något långtråkigt i Minecraft :)

Nerdysiamese
0

kommer ihåg att Disturbed fungerade väldigt bra under den korta period jag spelade 2 Moons mmo:t, speciellt Violence Fetish, men annars brukar jag avnjuta faktiska spel-musiken för det mesta =p

Medarbetare på Datorspel I Fokus

[Odde]
0

Hm..Musik som jag känner igen mig i, mycket hiphop dock med artister som tex, Hopsin och madchild som inte sjunger m hur coola dom är som suger i sig droger snarare tvärtom :)

Biadora
0

Inget, gillar inte att sitta med hörlurar utan vill kunna höra om nån kommer.

När jag spelat G2 tycker jag dessutom att spelmusiken är super och lyssnar därför helst till den. :)

[Tuulikki]
0

Spelar bara MC, och eftersom jag nästan inte vågar spela ensam (JA, så feg är jag xD) så lyssnar jag på kompisarna i Skypesamtalet ^^ 

Rätt ofta har jag Spotify igång i bakgrunden, och det är så otroligt blandat vad jag har igång där. Allt från Volbeat till Kent till One Direction till Nirvana osv😛

starhawk
2

Jag lyssnar aldrig på musik när jag spelar, vill höra vad dom säger när det förekommer i spelet även om det går en textremsa samtidigt och så vill jag höra ljudeffekterna som förekommer dessutom stör musik koncentrationen

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Thildalulu
0

Jag lyssnar på dubstep nästan oavsett vad jag gör.. så de blir en del dubstep när jag spelar, och hardstyle. Inget är så bra att spela till som riktigt bra intensiv dubstep eller hardstyle :>

Maccrap
0

beror på nästan vad man spelar men oftast nightcore, trance, chillstep eller rock

Emo
0

Starhawk skrev i #7 precis det jag ville skriva, så jag kan bara hålla med och säga att det var bra skrivet.🙂

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

hahael
0

Klart att laxen ska ha en jolle

Xristina
0

Jag lyssnar inte på musik när jag spelar. I stället brukar jag ha en film eller serie på i bakgrunden. Min pojkvän blir tokig, eftersom att det inte är på tv:n eller så, utan jag har det igång på samma dator/skärm som spelet. Så jag kollar egentligen inte alls, utan lyssnar på dialogerna bara.