Höstens kommande spel
Hejsan!
Till hösten kommer det några nya spel. Jag håller inte kolla på många men de jag vet är:
Call of Duty: Ghosts. Jag spelade mycket CoD förr men de två senaste tycker jag har varit riktigt dåliga så jag tänker nog inte köpa Ghosts. Release datum: 5:e November.
GTA V. Jag har aldrig spelat något GTA spel men har allt tyckt att dom verkar kul. Nu är det 5 ½ år sedan GTA IV så jag tror nog att GTA V kan bli riktigt bra. Det ska jag nog köpa :) Release datum: 17:e September.
Battlefield 4. Jag har på senaste tiden spelat väldigt mycket BF3. Jag älskar det men det är samtidigt många buggar och sånt så BF3 känns som om det inte är helt klart. Däremot så verkar BF4 vara väldigt bra. Men vi får se hur det blir. Jag ska nog skaffa dett också :) Release datum: 29:e Oktober.
Som sagt, de är de ända spelen jag håller koll på men det finns säkert flera andra. Så tipsa gärna om fler kommande spel. Dom behöver inte släppas i höst, utan tipsa om alla spel som släpps från och med nu fram till årsskiftet :)
Vet inte, men det känns kanska tomt på höst-fronten för att vara helt ärlig.
Misstänker att det dels har och göra med att det kommer nya konsoller och dels med att GTA V släpps och andra vill inte konkurrera då man riskerar att hamna i skym-undan i jämförelse.
Jag ser fram emot Amnesia: A Machine for Pigs och Among the Sleep, men vet inte när exakt dessa två kommer ut tyvärr =/
Medarbetare på Datorspel I Fokus

#1 Jo, det är nog ganska tomt.
Amnesia: A Machine for Pigs, är det nån uppföljare till Amnesia: The Dark Descent?
Yes, men det här görs i sammarbete med dom som gjorde Dear Esther, så får se hur det blir.
Medarbetare på Datorspel I Fokus

#3 Okej, Dear Esther gillar jag faktiskt så jag tror nog att det kan bli kul :)
Det jag längtar efter, det är Fable Anniversary. Det är det ända spelet jag ser fram emot för tillfället.
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Jag ser fram emot Pokemon om jag nu kan få ihop pengar till ett 3ds :c
ska göra mitt bästa för att försöka sälja lite bilder osv, hoppas på att nån fastnar för det xD
Sedan kan jag inte komma på nåt… har fortfarande konvents hjärna från att arbetat natt
Om inte annat kanske du kan få tag på en begagnad 3DS? :)
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Jag är en vuxen och mogen kvinna, så jag hade tänkt skaffa mig ett pikachu 3ds xD tror det inte är så vanligt med dem begagnade :)

Till hösten, i november släpps ju Watch Dogs. Det ska jag nog skaffa, ser väldigt bra ut :) Trodde det redan hade släppts, men jag hade helt fel xD
#6 Det är vad jag ser fram emot allra mest också. Pokémon X/Y verkar bara mer och mer spännande ju mer information dom släpper. 😃
Det kan inte bli oktober fort nog…
#8 Pikachu 3DS:en är urläcker! Jag hade den enorma turen och lyckan att få en i födelsedagspresent. Den är redan uppvärmd med Pokémon Mystery Dungeon Gates to Infinity och redo för Pokémon X! 🙂
Annars ser jag fram emot samma spel som redan nämnts ovan. 
Amnesia A Machine for pigs, även om jag inte vågat spela igenom hela första ännu… sabla vattenmonster…
Samt Fable Anniversary! En gammal goding i uppdaterad grafik säger jag aldrig nej till. 🙂
Sen verkar Among the sleep ruskigt spännande, av det lilla man har fått se. Det hamnar definitivt på min spelköpslista. 
Watch Dogs verkar spännande, men ska läsa lite mer om det innan jag bestämmer mig för något. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Assassin's Creed IV Black Flag!!!!
Taggaaaa!!!!!😃

#11 Det verkar intressant :)
#12 ja mig ser ni inte mycket av till hösten heheh ;)

På forumet Sweclockers så har dom lagt upp en artikel med alla spel som kommer i höst. Det var ganska många spel och flera intressanta titlar.
awesome awesome :3