Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikettnintendo
Läst 728 ggr
[Sandi92]
0

Animal Crossing

Nån som spelar Animal Crossing här? Har spelat alla spelen i serien och är just nu "besatt" av det nyaste; New Leaf.

Om nån vill upptäcka en ny by, byta saker eller kanske spela lite minispel så kan vi byta friend codes. 🙂

Nerdysiamese
1

Jag har alltid skrämmts av Animal Crossing, spelade föregångaren på DS och det är något med hur karaktärerna beteer sig och atmosfären som gör att det känns lätt psykadeliskt och som att det finns en mörk hemlighet bakom staden som alla andra känner till men inte vill berätta för mig  o.o

Medarbetare på Datorspel I Fokus

[Sandi92]
0

#1 Hehe, du analyserar nog det för mycket. 😃 Sötare och oskyldigare spel än Animal Crossing finns väl knappast? Förstår dock tanken. "I de lugnaste vattnen simmar de fulaste fiskarna", typ?

Nerdysiamese
0

Mjo, men sedan känns det som att alla är ute efter att lura eller utnyttja en, som nook som håller i affären som lurar en till arbete och sedan dessutom att fortsätta försätta sig i skuld till honom OCH ge tillbaka all sin lön till honom

Nerdysiamese
0

Och sedan taxichaffören som ber en betala i natura och gå på dejt med honom om man spelar tjej för att man inte kan betala taxin… säger det,snällt på utsidan men elakt och mörkt på insidan…

pinku
0

Jag har precis fått "New leaf"!

Har dock inte hunnit spela något, men jag återkommer när jag börjar få fart på byn 😃