Annons:
Etikett11-off-topic
Läst 736 ggr
fridanordqvist
2/15/17, 3:49 PM

Reklamplanscher

Hej kära ifokusmedlemmar! Jag behöver er hjälp!
Det är så att jag är på jakt efter reklamplanscher, dessa gigantiska plansher (liknande dessa http://www.rollup-kungen.se/dept/rollups-_10/SWE/SEK) som brukar hängas upp i butiker vid skiv/spelsläpp.
Jag har en pojkvän som är inbiten gamer sedan barnsben, och nu fyller han 25. Vill därför hitta på något som är lite oväntat men heller inte allt för dyrt och har själv en av dessa reklamplanscher som jag fick gratis från Rocks då den annars skulle slängas. Tyvärr har ju Rocks lagt ner så kan inte kolla där.

Har idag åkt till GameStop, Media Markt, Elgiganten, Ica Maxi, (tillochmed Hobbex och Teknikmagasinet trots att dom inte har spel i butik) och ingen av dessa hade.

VART kan jag få tag på dessa planscher? Vilka butiker brukar ha dessa? 
Om jag ska kika på ebay, vad blir bäst att söka på? 
Jag sätter mitt hopp till er nu 😇

Annons:
Cireea
2/15/17, 3:55 PM
#1

Kolla Tradera också! 👍
Sökord där kanske kan vara "poster" , "plansch" eller "affisch" inom kategorin TV-Spel & Datorspel. 

Gjorde ett snabbt försök med "poster" : http://www.tradera.com/search?q=Poster&categoryId=30


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

fridanordqvist
2/15/17, 5:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ska absolut kollas upp! :D

Problemet är att de allra flesta lägger upp mindre planscher/affisher, det jag är ute efter är i samma storlek som min på bilden. Som size-comparison kan jag meddela att buren är ca 160 hög. Ursäkta stöket också, inte orkat städa än!

Men rätt var det är kan man ha tur, jag får sitta klistrad på ebay/blocket/tradera och hoppas på det bästa 👍

Cireea
2/15/17, 6:08 PM
#3

#2 Aaah, på så vis. 
Jag hoppas du lyckas hitta det du söker, jag ska hålla ögonen öppna då jag sitter mycket inne på Tradera. 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: