Annons:
Etikett07-crossplatform
Läst 934 ggr
Zyperior
2015-10-31 21:13

Shadows of Mordor

Köpte detta spel idag på Steam. Någon som lirat det förut? Någon som kan komma med tips om hur man ska gå till väga i spelet för att få ut så mycket som möjligt av det? Vill gärna maxa skills och sånt innan jag når slutbossen i storymode.

Har bara spelat ca 1 timme. Har varit väldigt osäker på om det är ett spel för mig. Men jag gillar Sagan om Ringen. Jag gillar Batmanspelen. Jag gillar Assassins Creed spelen. Så efter läst några recensioner på Steam + att det va med i Halloween-rean så köpte jag det. 

Verkar ganska rörigt att hålla reda på allt som går att göra och hur man går framåt i spelet på bästa sätt. Men hittills tycker jag ändå att att en blandning av Batman Arkham Asylum och Assassins Creed i Sagan om Ringen/Mordor-miljö är en väldigt rättvis beskrivning och verkar va ett bra och kul spel.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
felle-j
2015-11-01 14:46
#1

Är också lite sugen på att köpa Shadow of Mordor just för att det är Sagan om Ringen men efter att ha kollat lite på Youtube så är jag osäker på om det är ett spel för mig. Kanske också köper det om det är på rea någon gång.

Upp till toppen
Annons: