Annons:
Etikett07-crossplatform
Läst 1030 ggr
felle-j
3/17/14, 9:56 AM

Thief

Spelet Thief har ganska nyligen släppts. Är det någon här som har spelat det? Hur är det?

Jag har inte tittat så mycket på det men är det bra så kanske jag skaffar det. 🙂

Annons:
Roamer
3/17/14, 10:01 AM
#1

Det är som de övriga i serien, även om jag personligen fick en känsla att det var lite mer linjärt och "gör-detta-nu" känsla än de tidigare. Dock finns många nya saker som uppväger och ett spel jag rekommenderar hur som ifall man gillar stealthspel med lite timing och krav på medvetenhet vad som sker runt en hela tiden.

felle-j
3/17/14, 10:20 AM
#2

#1 Har inte spelat de tidigare spelen heller. 

Jag läste en recension om senaste Thief-spelet och där skrev dom också att det var ganska linjärt. Men det ser faktiskt bra ut så jag kommer nog köpa det nån gång.

KlyX
3/17/14, 9:14 PM
#3

Jag gillar det, håller dock med #1 om att det var ganska linjärt. Jag har inte spelat något av thief spelen innan så det var en ny upplevelse.

Galet svårt att hitta alla saker man kan sno i varje kapitel bara.

felle-j
3/17/14, 9:19 PM
#4

#3 Men då har man ju en anledning till att spela om allt. Man har inte hittat alla grejer man kan sno. 😃

KlyX
3/17/14, 9:20 PM
#5

precis 😃

Cotast
3/17/14, 9:28 PM
#6

Jag blev "klar" med det igår kväll, rekomenderar det verkligen!👍

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Annons:
WarMinerTool
3/19/14, 3:23 PM
#7

Fick det gratis när jag köpte min dator… Jag gillar tyvärr inte spelet, det är inte min typ av spel! :/ Men annars så skulle jag nog rekommendera det!:)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Upp till toppen
Annons: