Annons:
Etikett06-pc-mac
Läst 1145 ggr
Kasp
2017-05-19 17:09

Tips på spel till pc

Tips på spel Har förut spelat en hel del men nu var det ett tag sedan. Längtar efter att hitta något roligt spel att spela. Till PC. Mitt xbox360 dog för ett tag sedan men på den gillade jag Viva pinata, My horse and me 2. Fable var ingen jättefavorit men det dög. Annars gillar jag verkligen ratchet och clank till ps2. På datorn spelade jag runescape men det var länge sen och gillar det inte nu. Har också gillat Oblivion, skyrim, The Sims, zoo tycoon och Stardew valley och farming simulator. Till ds gillade jag Rune factory och Harvest moon, Pokémon har jag spelat mycket i perioder. Provade Paladins en kort stund men gillade inte det. Lite bakgrund där, vill nog gärna hitta stora öppna spel man kan spela länge. Är superpank så letar endast efter GRATIS spel, till PC. Hjälp mig alla stora spelfans där ute. Vill komma igång och spela igen.

Annons:
felle-j
2017-06-25 13:38
#1

Jag skulle rekommendera The Witcher 3, men det kostar. Gratisspel har jag inte någon bra koll på tyvärr.

eeyoree
2017-09-18 08:10
#2

Guild wars 2 :)

Cireea
2017-09-18 15:42
#3

Tycker det är svårt att hitta bra gratisspel 😐 Kollade lite online och hittade några som folk pratat om. Vet inte om dom fortfarande är F2P eller om dom ens är bra, så du får kolla om någon av dom passar in i det du söker. 

  • Creativerse 
  • Defiance
  • APB Reloaded 
  • The Skies
  • Unturned 

Annars, kanske testa Team Fortress 2? Eller kanske Smite? 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Kasp
2017-09-18 17:40
#4

3 tack! Ser ut att vara ganska mycket pang pang dock. :/ Smite har jag provat men gillade inte alls. 2 guild wars 2 har jag spelat lite faktiskt men det verkar vara My Kent begränsningar tyvärr. Men jag vet att det oftast är så med f2p. :(

Ziryen
2017-09-29 14:59
#5

Pröva League of Legends eller Team Fortress 2 kanske? (TF2 finns på Steam) 
Båda två är riktigt bra spel, men kanske inte riktigt din stil. Men alltid värt ett försök!

Kasp
2017-09-29 23:07
#6

5 tack för tipsen. League of Legends har jag provat men nej usch det var tråkigt. :/

Annons:
Ziryen
2017-09-30 00:33
#7

Hmm.. kanske osu! är mer din stil?

Upp till toppen
Annons: