06: PC/Mac

Tips på spel till pc

2017-05-19 17:09 #0 av: Kasp

Tips på spel
Har förut spelat en hel del men nu var det ett tag sedan. Längtar efter att hitta något roligt spel att spela. Till PC.
Mitt xbox360 dog för ett tag sedan men på den gillade jag Viva pinata, My horse and me 2. Fable var ingen jättefavorit men det dög. Annars gillar jag verkligen ratchet och clank till ps2.
På datorn spelade jag runescape men det var länge sen och gillar det inte nu. Har också gillat Oblivion, skyrim, The Sims, zoo tycoon och Stardew valley och farming simulator. Till ds gillade jag Rune factory och Harvest moon, Pokémon har jag spelat mycket i perioder. Provade Paladins en kort stund men gillade inte det.

Lite bakgrund där, vill nog gärna hitta stora öppna spel man kan spela länge. Är superpank så letar endast efter GRATIS spel, till PC. Hjälp mig alla stora spelfans där ute. Vill komma igång och spela igen.

Anmäl
2017-06-25 13:38 #1 av: felle-j

Jag skulle rekommendera The Witcher 3, men det kostar. Gratisspel har jag inte någon bra koll på tyvärr.

Felix                                                                                               
Medarbetare på Datorspel och Minecraft.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.