Annons:
Etikett12-hjälp-och-tips
Läst 1007 ggr
Aylioo
1/17/17, 2:16 PM

hjälp med sims 4, custom content

Hej detta är något som jag väldigt gärna vill ha hjälp med. Jag har tidigare spelat sims 4 och använd custom content, tex laddat ner kläder från thesimsresource. Men sedan en dag för ett tag sen fick jag en snabb notis när jag gick in på the sims 4

Något om mina nerladdningar, men jag brydde mig knappt, så jag klickade bort det, men nu har alla dom nerladdningarna/Klädder/hår försvunnit! Och när jag går in på ''Mods'' mappen så troor jag att nerladdninarna bytt färg, från små böcker till vitt. Är ej säker men nu går det inte att använda dom. dom är liksom BORTA i spelet. så jag gick in på en guide och där ståg det att man skulle ha en fil som heter Resources som skulle vara väldigt viktig.

Saken är när jag såg att alla dom filerna inte funkade så tog jag bort Allt i mappen. Kan jag ha ta bort den filen? Men det vore ju inte särskilt logiskt efter som när jag fortfarande hade kvar alla nedladdningar så var det då det plötsligt  slutade fungera.

Så snälla hjälp mig jag vill verkligen spela med dom sakern så: Hur får jag tillbaka den där notisen som troligtvis sa vd problemet var? Eller vet nån av er hur jag kan använda dom igen? Varför allt plötsligt slutade funka! Tacksam för SVAR

Annons:
Hallonsmurfen
1/17/17, 2:28 PM
#1

Varje gång du uppdaterar spelet så stängs allt cc av automatiskt tror jag och du måste gå in i inställningar för att sätta på det igen. Om du har råkat ta bort någon viktig fil så kan jag tyvärr inte hjälpa dig, men det är jag säker på att det finns andra som kan. Jag hänvisar till thesims.ifokus.se där folk har väldig koll på just sims

Medarbetare på Pokémon iFokus

Aylioo
1/17/17, 2:32 PM
#2

Åh tack så mycket! menar du sims inställningarna?

Hallonsmurfen
1/17/17, 3:38 PM
#3

#2 Ja just det, det är på övrigt kategorin eller vad den heter (den längst ner när du är inne på inställningarna) och så ska rutan tillåt mods (den heter nog inte så men något liknande) vara ikryssad och ifall den inte är det så är det förmodligen det som har varit problemet!

Medarbetare på Pokémon iFokus

KentHjärta
1/17/17, 4:18 PM
#4

Efter uppdatering brukar det komma upp en ruta om att moddar är avstängda. Så man vet att man ska in och kryssa för att det ska visas igen om man vill ha med dom i spelet ^^

Upp till toppen
Annons: