Annons:
Etikett06-pc-mac
Läst 1020 ggr
heatherm
2016-09-13 13:39

ark survival evolved Lagg...

Hej!

Jag har länge spelat Ark, skit roligt spel och har funkat mycket bra på min dator både att spela lokalt och på server, har oftast på medium/high då jag inte klarar av allt på Epic.

Men nu helt plötsligt så har det börja lagga OTROLIGT mycket! kan inte ens gå utan att det ska frysa, lagga m.m. Har inte gjort något som kan orsaka detta, det är samma inställningar och allt, så förstår inte vad det kommer ifrån. 

Kan inte ens spela lokalt utan att det laggar, tycker det är jätte tråkigt och det spelar ingen roll om jag sänker ner grafiken utan det laggar ändå. 

Har försöker att googla och har testat allt möjligt som tydligen ska göra att det laggar mindre, men inget har lyckats. Har också installerat om det, men det funkade inte heller.

Någon mer som har detta problem? Finns det något man kan göra? eller är det spelet i sig som är buggigt just nu?

Annons:
Cireea
2016-09-13 13:51
#1

Hur gammal är din dator?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

heatherm
2016-09-13 14:36
#2

Jadu, kanske 2 år eller något skulle jag tro

Cireea
2016-09-13 15:58
#3

Okej, byggde du ihop den själv eller är den köpt färdig? Jag vet inte hur lång en dator håller när dom är köpt färdigbyggda så att säga. 🙂 Kanske är något som behöver uppgraderas.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

heatherm
2016-09-13 16:59
#4

Köpte den, men mitt ex hjälpte att uppgradera den , så den är både och xD om man kan säga så, men sen läste jag nu att det var många andra som hade problem med spelet, att det är spelet men inte datorn :P

Cireea
2016-09-13 17:26
#5

Ah okej , då hoppas jag att det är spelet i sig som har problem. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2016-09-16 11:58
#6

Konstigt att det blir så helt plötsligt. Det är inte så att spelet eller någon drivrutin har uppdaterats?

Annons:
Upp till toppen
Annons: