Annons:
Etikett11-off-topic
Läst 775 ggr
TheAlmab
2014-12-21 12:05

Begränsat internet..

Hej! Min kompis har jättelänge pratat om att jag borde köpa CS:GO så att vi kan spela tillsammans. Jag har länge velat ha det men såvitt jag vet går det inte att få tag på skiva. Mitt internet är begränsat till 10 GB i månaden, vad jag vet är CS:GO på runt 8 GB…? vilket gör att internet kommer ta slut väldigt, väldigt fort. Då mamma och pappa vägrar betala mer för surfen eller byta tjänst så vet jag inte hur jag ska göra 🤔 Alla andra spel jag köpt har jag varit tvungen att köpa på skiva om det inte varit väldigt litet. Någon som har någon ide?

"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"

Annons:
Niklas
2014-12-21 12:07
#1

Kan du hämta ner det hos någon kompis som har obegränsat internet?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

catcult
2014-12-21 18:08
#2

Precis som Niklas föreslår tycker jag att du borde gå hem till en kompis med obegränsad surf (att det ens finns något som heter begränsad surf i dessa tider är skandal!) och tanka hem det därifrån. Det förutsätter visserligen att du får ta med datorn för dina föräldrar, men det antar jag att du får.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

TheAlmab
2014-12-21 18:55
#3

Tack för tipsen! :D Ska höra med min kompis och se om vi kan hänga nån gång så att jag kan ta med datorn :)

"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"

Upp till toppen
Annons: